Mi.To Veloce

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il padrino
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Mi.To Veloce

Beitrag von il padrino »

Fuck the Police!!!!!!!
dom
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von dom »

was fürne lücke?? :lol:
Serge
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Serge »

Wahrscheinlich die 100PS Lücke
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il padrino
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von il padrino »

Genau vom 155 psler zu gta - Die lücke!

Und danke fürs verschieben des threads!
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Domi
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Domi »

Nicht schlecht 180PS, hört sich nach dem 1.4 Turbo vom Punto Abarth an...
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dom
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von dom »

ist das nicht der selbe motor einfach gedrosselt? oder ist der föhn grösser?
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Chrigi
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Chrigi »

tönt gut.. verspricht auch optisch viel.. würde trotzdem den GTA nehmen.... soviel muss man sich leisten bei einem so kleinen Auto 8) ich betone gerne nochmals ich liebe den MiTO.
keine GEWALT ist auch KEINE Lösung
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Domi
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Domi »

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Serge
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Serge »

hier handelt es sich um nachrüstteile eines (ich glaube) holländischen händlers. ist also nicht ofiziell von alfa.
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Domi
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Domi »

Bilder sind von der AutoRAI Amsterdam :wink: ...
The most important premiere at the AutoRAI show in Amsterdam is the Alfa Romeo MiTo Veloce, which serves as a lead up in the range to the more powerful MiTo GTA.

The MiTo Veloce will have the 1.4 litre T-Jet engine at 180 hp, and is said to reach 0-100 km/hr in 7.5 seconds - fast, for a small car. The top speed is said to be 215 km/hr, and the car will be slightly different from the standard MiTo with larger disc brakes.
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Serge
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Re: Mi.To Veloce

Beitrag von Serge »

Hier Infos aus einem anderen Forum zu diesen Bildern:

I have news fellows. Yesterday I was at the auto rai in Amsterdam and I had a little chat with.....the designers of this layout. It's not called Veloce like everyone on the net was thinking. It's calles RV Linea tricolori based on a 1.4 TJET.

So its made in Holland by Kroymans Alfa import. As you might know this company is going down fast due to mismanagment and bad economy. So they only made 15 of these and they dont think there are going to be made any more.

Too bad cose its full of details in and out (great seats for example!) and they even made some adjustments on the underpinnings.

This is a true (quite sad) story, told by 2 men who where responsible for this great project.

(also on http://www.alfablog.nl )
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